دانلود اهنگ اخراجی ها

کد هدایت به بالا

gooood bye

 

پست جهانبخش را بخوانید: 

 

سلام و عرض ادب خدمت همه ی مردم عزیز ایران

 

راجع به موضوع دیشب و اتفاقاتی که در برنامه نود رخ داد باید بگم من احترام خاصی برای همه‌ی بزرگترهای فوتبال ایران قائل هستم و آقای مجیدی هم از فوتبالیستهای خوب و محبوب کشورمون هستند و شاید عدم حضور ذهن و یا واقعاً کم بازی کردن من در ایران باعث اون اتفاق شد...

از همینجا باید بگم که این تنها صفحه من در فیسبوک هست و همه ی بی احترامی ها در پیجهای دیگه تقلبی میباشد.

با احترام

دوستدار شما

علیرضا جهانبخش

 

 

 

      

 

 

gooood bye

 

هانده بهوش میاد تصمیم میگیره از فریحا معزرت خواهی کنه و فریحا با او خوب میشه و بعد به خانه هانده میره و در خانه هانده مادر فریحا را میبینه و فریحا از ترس دستش میلرزه √

و مادرش تو خانه فریحا را دعوا میکنه

gooood bye

به گزارش مشرق، عادل فردوسی پور در برنامه این هفته نود فرهاد مجیدی یکی از چهره های محبوب استقلال را به برنامه اش دعوت کرده بود و سوال برنامه اش هم  مربوط به گلزنی فرهاد مجیدی در دنیای فوتبال بود و از بینندگان خود خواسته بود تا از بین سه گزینه، به یادماندنی ترین گل فرهاد مجیدی در دوران فوتبال بازی کردنش را انتخاب کنند.

 

 

 

گزینه نخست مربوط به بازی دوستانه با اتریش بود که فرهاد مجیدی در آن مسابقه زننده تک گل ایران بود. تیم ملی آن بازی را با نتیجه 5 بر یک به حریف خودش واگذار کرد.

 

گزینه دوم به زمانی مربوط می شد که فرهاد در تیم العین بازی می کرد؛ در آن بازی هم مجیدی یکی از گلزنان بازی بود که در دقیقه 87 موفق شد دروازه دالیان را باز کند، اما اشتباهی که عادل و عوامل برنامه اش درباره این گل مرتکب شدند این بود که مجیدی گل قهرمانی العین را در آسیا نزد. او سومین گل تیمش را به ثمر رساند و  با توجه به برتری العین در مجموع دو بازی رفت و برگشت آنها با گلی که فرهاد زد راهی بازی فینال شدند.

 

با این حال در گزینه های برنامه نود نوشته بود:«گل قهرمانی العین در آسیا.»اتفاقی که باعث شد مجری برنامه نود در روی آنتن از همه عذر خواهی کند اما تا پایان برنامه این اشتباه در آیتم گل ها وحود داشت و تصحیح نشد.

 

گل بازی شصت و نهم استقلال و پرسپولیس هم یکی دیگر از گزینه های مطرح شده در برنامه نود بود.

gooood bye
بیوگرافی: سرنای ساریکایا بازگیر نقش «یشیم» در سریال « عمر گل لاله»

سرنای ساریکایا ژوئیه سال 1991 در شهر آنتالیا متولد شد.تحصیلات دبیرستانی را در شهر آنتالیا به پایان رساند.او به ورزش تنیس و والیبال علاقه دارد و همچنین بیشتر مواقع موزیک راک گوش می دهد.

 

او یک بار در مسابقات زیباترین جوانان اروپایی که در جمهوری چک برگزار شد شرکت کرد و توانست مقام چهارم را برای کشور ترکیه به ارمغان بیاورد.

 

او در این فیلم ها بازی کرده است.

 

– Adanalı 2008 ( Sofia Rolünde Oynadı )

– Plajda 2008 ( Aslı Rolünde Oynadı )

– Paramparça Aşk 2008 ( ???? Rolünde Oynadı )

– Limon Ağacı 2008 ( Peri Rolünde Oynadı )

– Peri Masalı 2008 ( Talya Rolünde Oynadı )

gooood bye

«ساعت مد»

ساعت مد درباره مد میباشد و اموزش و طراحی لباس را نشان میدهد
ساعت مد ساعت[۳]بعد از ظهر از جم پخش میشود
gooood bye

سلام بچه ها. فدراسیون جهانی والیبال از مردم خواسته بیان تو سایتش از بین ده تا والیبالیست برتر جهان یکی رو انتخاب کنند به عنوان بهترین والیبالیست سال 2014, سعید معروف ما هم جزو این ده تاست و. تا الان نفر اول شده. البته اختلافش با نفر دوم که امریکاییه خیلی کمه . تو کانال سه خودمونم گفت . بچه ها بی زحمت برید تو لینک پایین و رای بدید به دوستاتونم بگید. http://www.worldwidejobs.org.uk/volleyball-player-of-the-year/خنده

gooood bye

 

 
در شب پذيرايي گراس‌هاپرز از اف سي زوريخ، دروازه‌بان ايراني تيم ميزبان نتوانست کاري براي نجات هم‌تيمي‌هايش از شکست انجام دهد.
gooood bye

خلاصه قسمت های پخش شده «روزی روزگاری»

جمیله زنه خوبی است که با بچه هایش زندگی میکند«ایلین»«مته»«عثمان» و شوهرش کاپیتان است و در کشور دیگری با «کارولین»اشنا میشه و وقتی برمیگرده به ترکیه دیگر جمیله را دوست ندارد و مدام ان ها را میزند و یک روز کارولین میاد ترکیه و زندگی ان ها خراب میشود علی ان هارو از خانه میندازد بیرون پسرش خانه را اتش میزند و بعد دست موتاد ها میفتد✏

سریال روزی روزگاری ساعت [۱۱]شب و تکرار[۴]بعداز ظهر میباشد

gooood bye

 

امیر به هوش میاد.فریحا میره به خلیل میگه باهات ازدواج نمیکنم خلیل دیوانه میشه فریحا را به خونه ای که داشت برای اینده میساخت میبره ولی اخر هم فریحا با او ازدواج نمیکنه✉

gooood bye
 
برای من این دو ماه محرومیت خیلی سنگین تمام شد. من محروم بودم و هیچ کاری از دستم برنمی‌آمد که برای تیمم انجام دهم. در این بین فقط یک هدف داشتم؛ اینکه با گل برگردم و جبران کنم.
 
چرا این‌طور فکر می‌کردی؟
 
برای اینکه نمی‌خواستم هواداران پرسپولیس فکر کنند پیام افت کرده و آن بازیکنی نیست که روي او حساب کرده‌اند. خوشحالم که دقیقه50 آمدم و گل زدم.
 
محرومیت دو ماهه برایت درس عبرت شد؟
 
خدا را شکر می‌کنم که در سن 22، 23 سالگی با این محرومیت روبه‌رو شدم تا به خودم بیایم و برای پیشرفت دیگر این اشتباهات را تکرار نکنم. دیدید که با چه ذوق و شوقی به میدان آمدم و بازی کردم. من اشتباه کردم و تاوانش را هم دادم و مطمئن باشید پیام صادقیان دیگر سمت داور نمی‌رود.
 
زمانی پرسپولیس به تیم‌هایي نظیر کارگر بنه‌گز زیاد گل می‌زد...
کارگر بنه‌گز تیم ضعیفی نبود و مس رفسنجان را در بازی قبلی‌اش 4 بر صفر برده بود. دیگر آن روزگار گذشته و حالا همه تیم‌ها سخت تلاش می‌کنند تا به خواسته خود برسند و دیگر مثل قدیم نیست که مقابل هر تیمی تمرین گلزنی کنید و...
 
چرا خیلی آماده نبودی؟
من کاملاً آماده بودم چون در دو ماه گذشته در تمام تمرینات تیم‌مان حضور داشتم اما این را در نظر بگیرید که شرایط تمرین با مسابقه فرق دارد و بازیکن برای باقی ماندن در فرم مطلوب نیاز به بازی کردن دارد. من خوشحالم که دو ماه محرومیت روی من تأثیر منفی نگذاشت.
 
حمید درخشان روی تو خیلی حساب می‌کند، به ما گفت که بازگشت پیام 30 درصد مشکلات فنی تیمش را برطرف می‌کند؟
من هم تمام تلاشم را می‌کنم چون موفقیت تیم مهم‌تر از شخص است.
 
این پرسپولیس قهرمان می‌شود؟
از قول من بنویسید پرسپولیس قدرت قهرمانی در هر دو جام پیش‌رو را دارد و نباید اين تيم را دست‌کم گرفت ما امسال رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را هم پیش‌رو داریم و باید برای موفقیت در هر سه جام تلاش کنیم.
 
قبول داری که خیلی کمبود دارید؟
بله، تیم ما بازیکنان خوبی را از دست داد بعد از آنکه حمیدخان تیم را تحویل گرفت، خیلی‌ها را به دلیل مصدومیت و یا پیوستن به تیم‌های دیگر نداشتیم. خود من هم که محروم شده بودم.
 
درخشان می‌گوید تیم ناقصی را تحویل گرفته که بد بسته شده اما دایی گفته پرسپولیس را خیلی خوب بسته؟!
من در این مورد حرفی ندارم!
 
می‌گویند پیام صادقیان به دلیل مشکلات اخلاقی به تیم ملی دعوت نمی‌شود!
از قول من بنویسید پیام تفکراتش را تغییر داده و با این تغییرات اگر آقای کروش صلاح دانستند مرا دعوت کنند، با تمام وجود در خدمت تیم ملی کشورم خواهم بود.
 
چه زمانی به آمادگی 100 درصدی می‌رسی؟
من دو ماه بازی نکردم، از نظر بدنی کاملاً آماده هستم و فکر کنم بعد از 4، 5 بازی به اوج می‌رسم.
 
در مورد بازی با سایپا چه صحبتی داری؟
هنوز چند روز به بازی با سایپا مانده.
 
و دربی؟
فعلاً نمی‌خواهم راجع به دربی اظهارنظر کنم.
 
حرف آخر...
از هواداران ممنونم که حمایتم کردند. جواب محبت آنها را با قهرمانی می‌دهیم. تشکر می‌کنم که در مدت محرومیت همه‌جوره از من حمایت کردند.
116
کلیدواژه هاپیام صادقیان  |  کارلوس کی روش  |  تیم ملی  |  پرسپولیس  |  سرویس ورزشی جام نیوز  | 
خبرهای داغ
 
gooood bye

ایا میدانستید؟

ایا میدانستید نخ دندان انسان را ۶سال جوان تر میکند♪متعجبمهر شده

gooood bye

قلب زرد بجای سریال «هزاران بوسه» پخش میشود.

زمان سریال: ساعت: { 8} شب و تکرار آن : { 2 } بعدازظهر است.

gooood bye

خلاصه قسمت

سنم در یک رستوران کارپیدا میکند اما اهیل از غذایی که سنم درست کرده شکایت میکند و صاحب مغازه سنم را اخراج میکند.سنم در راه نامزدش که باهاش ازدواج نکرد و پول هایش را دزدید میبیند و با یک ماشین تعقیبش میکند بعد به خانه قبلی اشان که تنویر صاحب خانه است وارد میشود اما انور انجا نبود سرخدمتکار میاید میگوید زود مهمان ها رسیدن سنم میگه چی؟میگه مگه تو خدمت کار جدید نیستی سنم چون راه دیگری برای پول در اوردن ندارد میگوید اره من هستم و بعد شروع به کار میکند اما سنم زمانی که وارد ان خانه شد یاد بچه گی اش افتاد و همه جارو هم بلد بود.سنم میفهمد که کسی که رستورانش را اتش زد و سنم هم ماشین اش را اتش زد در این خانه است.و تصمیم میگیره رو صورتش روسری ببندد تا اورا نشناسندπΠ

gooood bye

 

امیر میره دنبال هانده و هانده مست است هانده از امیر خواهش میکند در خانه نماند و در ماشین باهم صحبت کنند و امیر قبول میکند و در راه به میخورند و تصادف میکنند ماشین به پایین جنگل می افتدواتش میگیرد

روز بعد اخبار تصادف هانده و امیر را نشان میدهد و فریحا میبیند و سینی چای را چپ میکند و شب که پدرش و برادرش خوابیده اند لباس میپوشد و میرود مادر فریحا میفهمد و فریحا را دعوا میکند اما فریحا میگوید در خانه زندانی ام کردید نرفتم نامزدم دادین نرفتم ولی امشب میرم و میره وضیعت امیر خوب است اما هانده وضعیت خوبی ندارد√

gooood bye

بیوگرافی و عکس های ادل (adele)

خلاصه ای از بیوگرافی ادل:

نام کامل: آدله لائوری بلو ادکینز (Adele Laurie Blue Adkins)

شهرت : ادل

تولد: ۵ می ۱۹۸۸ 

ملیت : انگلیسی

سبک‌ موسیقی :  سول، بلوز

محل زندگی : شمال لندن

فعالیت ها : وکال، گیتار

اوایل زندگی‌ ادل: او اهل تاتنهام در شمال لندن است و متولد ۱۹۸۸ است یعنی الان درست ۲۴ سال دارد او از یک مادر نوجوان متولد شد و حتی معلوم نیست که پدر وی بعد از تولد او کجا رفت. او میگوید که خوانندگی و خواندن را از سن چهار سالگی با صدای وسوسه انگیزش شروع کرده ! ادل به دختران ادویه اشاره میکند که انها یک تاثیر بزرگ در اشتقیاق وی برای علاقه به موزیک بودند ،او اعلام میکنم هر چی که الان هستم اونها منو به اینجا رسوندن !

سیمون کانکی نام مردی است که این روزها با او همه جا دیده میشود. گفته میشود آنها در بنیاد خیریه ای همدیگر را ملاقات کردند. این مرد مطلقه است و یک دختر ۵ ساله از ازدواج اولش دارد.

شهرت جهانی ادل بیشتر به دومین آلبوم استودیویی‌اش با نام «۲۱» که در ۲۱ ژانویه ۲۰۱۱ منتشر شد برمی‌گردد. این آلبوم رکورد طولانی‌ترین مدت صدرنشینی در جدول پرفروش‌ترین آلبوم‌های موسیقی در بریتانیا را در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت کرد.

در سال ۲۰۰۸ آلبوم «۱۹» توسط ادل منتشر شد. نام این آلبوم از آن جایی که ادل آن را در سن ۱۹ سالگی‌اش ضبط کرد، ۱۹ نامیده شد. ۱۹ اولین آلبوم استودیویی ادل است. این آلبوم در سال ۲۰۱۱، با آن که هنوز ۳ سال از انتشار می‌گذشت، چهارمین آلبوم پرفروش سال ۲۰۱۱ در بریتانیا شد.

ادل در سن ۱۹ سالگی بر اثر بیماری خونریزی تارهای صوتی عمل‌های متعددی انجام داد که در نتیجه تعدادی از کنسرت‌های او نیز لغو گردید اما او از طرفداران خود عذرخواهی کرد و قول داد پس از بهبودی کامل دوباره کنسرت‌هایش را برگزار کند. همچنبن طرفداران ادل بی صبرانه منتظر به روی صحنه آمدن دوباره‌ی او هستند و اهداء جوایز گرمی می‌تواند بهترین شانس آن‌ها باشد.

ادل در ۲۴ ژانویه ۲۰۱۱ آلبوم «۲۱» را منتشر کرد، که برای ۱۸ هفته نخستین آلبوم پرفروش بریتانیا (هرگز زنی در تاریخ موسیقی بریتانیا به چنین رکوردی دست نیافته است) و ۱۳ هفته پرفروش‌ترین آلبوم ایالات متحده بود. آلبوم ۲۱ در ۲۴ کشور جهان در رتبهٔ نخست جدول آلبوم‌های پرفروش بوده و در مجموع ۱۳ میلیون نسخه از آن به فروش رفته است. این آلبوم با فروش ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار نسخه، پرفروش‌ترین آلبوم سال ۲۰۱۱ در بریتانیا است.

ادل در ۵۴اُمین مراسم جایزه گرمی که در سال ۲۰۱۲ برگزار شد، برندهٔ ۶ جایزه شد که جایزه‌های «آلبوم سال»، «ضبط سال» و «ترانهٔ سال» از جمله آن بود. به این ترتیب، ادل دومین زن تاریخ است که توانسته در یک شب، تعداد ۶ جایزهٔ گرمی را برنده شود. همچنین او در سال ۲۰۰۹ برندهٔ جایزهٔ «بهترین هنرمند جدید» از همین مراسم شده بود. به همین دلیل او سومین هنرمندی است که موفق شده در طول دوران هنریش، ۴ جایزهٔ بزرگ مراسم گرمی را برنده شود.

 

 

 

نقدها

منتقد روزنامه گاردین معتقد است که اگر سال‌های سال بعد، روزی در ماشین‌تان پشت چراغ قرمز ایستاده باشید و رادیو به ناگهان آهنگی از ادل پخش کند، شما با تمام وجود به این سال‌ها، سال‌هایی که ادل در آن‌ها از خوانندگان مشهور به شمار می‌رود، پرتاب خواهید شد. مهسا پاکزاد روزنامه‌نگار، توضیح می‌دهد که این گفتهٔ روزنامهٔ گاردین «به آن معناست که چیزی از روح زمانه را می‌توان در صدای ادل پیدا کرد. ادل خواننده‌ای جوان است، هم نسل دیگر ستاره‌های این روزهای دنیای موسیقی اما ربط چندانی به آن‌ها ندارد. موهایش شبیه موهای زنان دهه‌های دور است و اندام و لباس‌هایش هم ربطی ندارد به آن چه این روزها از ستاره‌ها انتظار می‌رود».

ترانه‌شناسی ادل‎

۱۹(۲۰۰۸)؛ این آلبوم در ۱۹ سالگی‌اش ضبط شد.

تک‌آهنگ‌ها:درخشش شهر، دنبال کردن پیاده‌روها، شانه سرد، کاری کنم که عشقم را احساس کنی.

۲۱(۲۰۱۱)؛ این آلبوم در ۲۱ سالگی‌اش ضبط شد.

تک‌آهنگ‌ها:غوطه‌ور در ژرفا، کسی شبیه تو، به آتش کشاندن باران، شایعه شده‌است.

gooood bye
عکس ادل خواننده اهل انگلیس
gooood bye

حریم سلطان

نوربانو خرم را تهدید میکند که نامه دستور کشتن سوگلی سلطان را نشان میدهد و خرم خشمگین میشود و اورا در وان حمام به قتل میرساند برای شاهزاده بایزید سوگلی میاید که جاسوس است و نامه های شاهزاده رو میخواند.

gooood bye

یوگینگ به مادر ووجین میگوید ووجین هنوز عاشق جویونگ است و من باهاش ازدواج نمیکنم و مادر ووجین اجازه میدهد او با جویونگ ازدواج کند.

جومی بالاخره بچه دار میشود

یوگینگ به امریکا برم میگردد✏

 

بای تا هایلبخند

gooood bye

ایا میدانستید نشستن زیاد پای کامپیتر،تلوزیون،موبایل و تبلت باعث مرگ انسان میشود

گفته شده است که اگر زیاد از حد پای کامپیتر و....باشید باعث میشود که بمیرید و یا از عمر شما کم میشود•°•

من خودم همیشه پای تبلتم*هنوز زنده هستم*خخخ

 

بای تا هااای

gooood bye

گفته شده است که تا یک سال اینده دیگر گوشی های کوچک و دکمه دار در بازار نیست و تبلت های حداقل ۸اینچ مد میشود که امکان دارد اندازه این تبلت ها۹اینچ هم باشد

نظر بدید خوشحال میشم✉

gooood bye

یارو ایفون۶میگیره میشینه از جیبش صدای خرشتتتتتتتت میاد میگه«خدا کنه پام بشکنه»خنده

gooood bye

خلاصه قسمت اخر«فریحا»

فریحا با امیر ازدواج میکند و روز عروسی خلیل فریحارو میکشه.امیر افسردگی میگیره و فصل سوم اسم سریال عوض میشودemir yolo و به راه امیر تقییر میکند در اصل اسم سریال فریحا فریحا کویدوم یعنی اسمش را میگذارم فریحا است

امیر عاشق دختر دیگری میشود که وقتی نگاهش میکند فکر میکند فریحارا میبیند.

سریال فریحا ساعت[۹]از فارسی۱ پخش میشه

gooood bye
عکس انریکه خواننده مشهور اسپانیایی
gooood bye

بیوگرافی انریکه ایگلسیاس + عکس

نام کامل:انریکه میگوئل ایگلسیاس پریسلر(Enrique Miguel Iglesias Preysler)

تاریخ تولد: 8 می 1975

ملیت : اسپانیایی

محل تولد : مادرید – اسپانیا

شغل: موزیسین ، بازیگر

نام پدر انریکه ایگلسیاس: خولیو ایگلسیاس

نام خواهر انریکه ایگلسیاس: ماریا ایزابل ایگلسیاس پریسلر ( خواننده و بازیگر اسپانیایی متولد 3 سپتامبر 1971 ).

نام برادر انریکه ایگلسیاس: خولیو خوزه ایگلسیاس پریسلر ( متولد 25 فوریه 1973 )

خواهران ناتنی انریکه ایگلسیاس: ویکتور ایگلسیاس رینز برگر و کریستینا ایگلسیاس رینز برگر ( این دو دوقلو هستند که در سال 2001 متولد شده اند و مادرشان میراندا رینز برگر بوده که سابقاً یک مدل هلندی بوده است )

برادران ناتنی انریکه ایگلسیاس: الخاندرو ایگلسیاس رینز برگر ( متولد 9 سپتامبر 1997 که مادرش میراندا رینز برگر بوده است ) رودریگو ایگلسیاس رینز برگر ( متولد 3 آپریل 1999 که مادرش میراندا رینز برگر بوده است )

نام همسر انریکه ایگلسیاس: آنا کورنیکووا ( متولد مسکو-روسیه که جزء برترین تنیسورهای زنان دنیا محسوب می شودکه توانسته در یک مسابقه تنیس قهرمان تنیس زنان دنیا را شکست دهد. هم اکنون آنا به ورزش تنیس همانند گذشته نمی پردازد.

انریکه میگل ایگلسیاس پریسلر (به اسپانیایی: Enrique Miguel Iglesias Preysler)

خواننده و ترانه سرا در هشتم ماه مه ۱۹۷۵ در مادرید (اسپانیا) از تبار اروپایی-آسیایی دیده به جهان گشود.

ایگلسیاس پسر خوانندهٔ معروف اسپانیایی خولیو ایگلسیاس و روزنامه نگار فیلیپینی، ایزابل پریسلر است. او در مادرید اسپانیا به دنیا آمد و والدین او وقتی سه ساله بود، از هم جدا شدند. پس از خبر وسیع ربوده شدن پدر بزرگ او دکتر خولیو ایگلسیاس پوگا توسط اتا باسک (که البته دو هفته بعد بدون هیچگونه صدمه‌ای پیدا شد)،در سال ۱۹۸۳ در سن ۸ سالگی به میامی، فلوریدا، در ایالات متحده، نقل مکان کرد تا با پدر خود زندگی کند.با این حال پدرش به ندرت در خانه بود و او توسط دایه‌ای به نام الویرا الوارز پرورش یافت.و به مادر خود در هر تابستان سر می‌زد.

انریکو کوچکترین پسر خولیو ایگلسیاس ، معروف ترین خواننده ی اسپانیایی است که البته پدرش اذعان داشته که دوست داشته پسرش هر کار دیگری را پیش می گرفته تا خوانندگی اگر چه انریکو پسر خولیوی معروف بود اما از همان آغاز رابطه چندان صمیمانه ای با پدرش نداشته زیرا او بیشتر وقتش را در خارج از منزل بوده و همچنین انریکو از اینکه مادرش تنها زن زندگی پدرش نیست ناراحت بود و این شیوه را نمی پسندیده .

در میامی، ایگلسیاس از نعمت و تجمل فرزند یک ملیونر بودن لذت می‌برد ولی بعدها ذوق و قریحهٔ خود را برای چیزهای ساده تری توسعه داد، حقیقتی که بعدها نمای کنسرت او را با ظاهر شدن در البسهٔ ساده مانند تی شرت‌های نخی سپید و جین جلوه گر شد.

در هنگامیکه در دانشگاه میامی، مشغول به تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی بود، تصمیم گرفت حرفهٔ موسیقی خود را دنبال کند اما فاقد سرمایه لازم برای ضبط یک نمونه نوار بود.چون خواسته بود که بلند پروازی خود را از خانواده اش پنهان نگه دارد از دایه خود، الیوارس، ۲۰۰۰ دلار قرض کرد. آزمایش خوانندگی او را، مدیر برنامهٔ آیندهٔ او، فرمن مارتی‌نز انجام داد و تحت تأثیر کار انریکه قرار گرفت. با نام مستعار «انریکه مارتی نز»، این دو ترانه نمونه او را برای شرکت‌های مختلف ضبط فرستادند. ماه‌ها بعد، ایگلسیاس قرار دادی با فونوسیوا امضاء کرد و سپس به تورنتو، کانادا رفت تا نخستین آلبوم خود را در کمال گمنامی ضبط کند.

پیشهٔ انریکه ایگلیساس در کمپانی مستقل فنوسویا شروع شد که به او یاری کرد تا به یکی از محبوب‌ترین هنرمندان آمریکای لاتین و بازار لاتین ایالات متحده تبدیل شود، با فروشی که بیش‌تر از اکثر آلبوم‌های اسپانیولی دیگر هنرمندان در آن دوره زمانی بود. پیش از سال ۲۰۰۰ او گذاری به جریان اصلی بازار انگلیسی زبان کرد و یک قرارداد منحصر به فرد را برای چند-آلبوم با شرکت یونیورسال میوزیک به مبلغ بی‌سابقهٔ ۴۸٬۰۰۰٬۰۰۰ دلار امضا کرد تا بخش لاتین این شرکت آلبوم‌های اسپانیولی وی و شرکت اینتراسکپ آلبوم‌های انگلیسی او را منتشر نماید.

۵ آهنگ ایگلسیاس در جایگاه شماره یک در ردهٔ جدول بیلبورد دارد، و رکورد ارائه ۱۷ تک آهنگ شماره یک اسپانیولی را در جدول ترک‌های داغ لاتین بیلبورد را داراست. آلبوم‌های او هم اینک بیش از ۴۰ ملیون فروخته‌اند که او را پرفروش‌ترین هنرمند موسیقی اسپانیولی‌زبان در جهان می‌گرداند.

خواندگانی چون لایوئل ریچی در زمان جوانی روی او تاثیر گذاشته بودند .پس از آن آلبوم دیگری را به بازار عرضه کرد که برنده ی جایزه ی گرمی شد او حتی موفقیت های دیگری را نیز تا سال 99 به چنگ آورد و ترانه های بایلاموس او به صدر صد آهنگ برتر در سپتامبر در انگلستان رسید.

انریکو تا کنون 116 جایزه پلاتینیوم رکورد و 227 جایزه (بهترین دستاوردهای هنری) را گرفته.می توان گفت انریکو می خواهد رکورد پدرش را بزند پدرش 250 میلیون نسخه از آلبوم هایش را فروخته که انریکو در صدد است این رکورد را بزند.

انریکو هچنین در فیلم روزی روزگاری در مکزیک به کارگردانی رابردت رودیگوئز همراه بازیگرانی مانند آنتونیو باندراس و جانی دپ شرکت کرده.

ازدواج

انریکو ایگلسیس خواننده محبوب اسپانیا یی (من و همه ) با آنا کورنیکو فا تنیسور روسی ازدواج کرد . این زوج طی مراسمی مخفیانه در پورتو والارتا مکزیکو با یکدیگر ازدواج کردند . هیچ کس از این ازدواج اطلاع نداشت تا این که آنا در یک مسابقه تنیس خیریه بدون مقدمه رو به تماشاگران کرد و به آنها اعلام کرد که یک ماهی است که با انریکو ازدواج کرده است.

او در حالی که می خندید گفت : می دانم همه شما شوکه شدید . ولی این تصمیم من و انریکو بود . می خواستیم یک ماه بدون درد سر در کنار هم باشیم و ماه عسل خود را با آرامش برگزار کنیم . باید بگویم انریکو همسر بی نظیری است و خوشحالم که با او ازدواج کرده ام .

آنا کورنیکوفا تنیسور مشهور روسی در سپتامبر 2002 به خاطر کمردرد از دنیای حرفه ای تنیس خداحافظی کردو اکنون بیشتر در مسابقات خیریه شرکت می کند . او در یکی از همین مسابقات با انریکو آشنا شد که این آشنایی پس از مدت کوتاهی منجر به ازدواج شد.

gooood bye
ادامه عکسا....
gooood bye
ادامه عکسا....
gooood bye
ادامه عکسا....
gooood bye
ادامه عکسا....
gooood bye
ادامه عکسا....
gooood bye
عکس بازیگران و خوانندگان زن امریکا بدون ارایش
gooood bye
بیوگرافی خواننده مشهور امریکایی « سلنا گومز»

 

بیـــــــــوگـرافـــــــــی سلنــــــا گومــــــــــز

 

 

بیوگرافی سلنا

 

نام:سلنا ماریه گومز(Selena Marie Gomez)

 

تاریخ تولد:22 جولای 1992

 

محل تولد:گراند پرایری،تگزاس آمریکا

 

فعالیت های هنری سلنا:بازیگر،خواننده،نوازنده،دوبلر،رقاص

 

رنگ مورد علاقه:سبز

 

شامپو:پنتن(Pantan)

 

دوست صمیمی:دمی لواتو(Demi Lovato)(از زمان فیلم برداری بارنی و دوستان تا به حال باهم دوست هستن)

 

عاشق گروه برادران جوناس هستش،صدای درو سیلی،کتی پری وشریل کول رو هم دوست داره!

 

بازیگر مورد علاقه:راشل مک آدامز

 

قد:1.65

 

دوست پسرش:جاستین بیبر(که دو سال از سلنا کوچکتره)

 

دوست پسر قبلیش:تیلور لاتنر

 

شکلات مورد علاقه:اسنیکرز(علاوه بر این سلنا عاشق کاکائوهه)

 

سبک های اصلی سلنا در موزیک:Rock & Roll هستش

 

سبک های مورد علاقه سلنا در موزیک:هیپ هاپ و پانک هستش

 

تفریح های مورد علاقه:گشت و گذار،اسکیت و چیزای لیدرینگه(تشویق کننده)

 

ورزش مورد علاقه:بسکتبال

 

 

 

اوایل زندگی

 

سلنا گومز بازیگر وخواننده اهل آمریکاست که در سال1992 در تگزاس آمریکا به دنیا آمد.پدرش،"ریکاردو گومز"ایتالیایی بوده ومادرش"مندی تیف"مکزیکی است ودارای سابقه بازیگری بوده است.سلنا تک فرزند می باشد و اصالتا ایتالیایی تبار است.پدر ومادر سلنا وقتی او 5ساله بود از هم جدا شدند.مادر وی در سال 2006(زمانی که سلنا 14ساله بود)دوباره ازدواج کرد.سلنا مسیحی میباشد.

 

 

 

به شهرت رسیدن سلنا

 

زمانی که سلنا ده ساله بود توسط تیم استعدادیابی دیزنی کشف شد.البته او بیشتر به خاطر بازی در نقش آلکس روسو در سریال کمدی"جادوگران سرزمین لرزان"از شبکه دیزنی به شهرت رسیده است.رقصیدن عجیب وبی نظیر وی همراه با اندرو سیلی در فیلم«another Cinderella story»در نقش مری سانتیاگو نیز موجب شهرت او شد.سلنا،دوبلر یک کارتون بنام«هورتون»نیز میباشد واکنون او یکی از بزرگترین ستاره های جوان آمریکا است.

 

در اصل سلنا شغل بازیگری خود را از سن 7سالگی؛با بازی در فیلم بارنی و دوستان آغاز کرد وسپس عهده دار نقش مکملی در فیلم«بازی تمام شده»شد،در سال2004استعداد وی مورد توجه عوامل والت دیزنی قرار گرفت.ابتدا به عنوان بازیگر مهمان در یک قسمت از«سونیت لایف با زاک و کودی»و در دو قسمت از«هانامونتانا»بازی کرد وسرانجام به عنوان بازیگر نقش اول در فیلم«جادوگران سرزمین لرزان»و«داستان سیندرلا دیگر»نقش آفرینی کرد.

 

 

 

برخی از فیلم هایی که سلنا گومز درآنها نقش آفرینی کرد

 

                                                                                  

 

Barney & Friends (2002-2003)

 

Spy Kids 3-D: Game Over (2003)

Walker, Texas Ranger: Trial by Fire (2005) 

Brain Zapped (2006) 

Horton Hears a Who! (2006)

 

Wizards of Waverly Place (2007)

 

Another Cinderella Story (2008) 

Princess Protection Program (2009) 

Wizards of Waverly Place The  Movie (2009) 

Ramona and Beezus (2010)

 

سه نکته در مورد سلنا:

 

سلنا موقع خوردن لیمو روش نمک میپاشه.

 

سلنا پنج تا سگ داره،به اسم های:چیپ،والاس،بایلور،ویل و فیونا.

 

سلنا قبل از دوستی با جاستین یک حلقه خلوص 

gooood bye

براساس يه اتفاق کاملا واقعي! 

  1. دختره اسم پروفايلشو زده بود pppdeh حالا من دو ساعت درگير شدم اسم اين چيه بعد از تحقيقات فراوان معلوم شد اسمش سپيده بوده!!

هيچي ديگه من مردم!تا همچين نوابغي داريم من بميرم بهتره!!!!!متعجبخنده

gooood bye

مدتی بعد نامادری جانسو می اید و از پدر فریحا خواهش میکند تا بگذارد فریحا به دانشگاه برود پدر فریحا اجازه میدهد ولی مدتی بعد امیر عاشق فریحا میشه و مشکلاتی که هانده برای فریحا درست میکند شروع میشود هانده فریحا و امیر را در دانشگاه زندانی میکند از کرای و فریحا عکس میگیرد و در مجله به چاپ میرساند پدر فریحا میبیند و فریحا را نامزد خلیل پسر همسایه که فریحا ازش بدش میاد میکند و مادر فریحا با نامزدی مخالف است اما یک روز میفهمد که فریحا به امیر دروغ گفته و گفته پولدار است و به پدر فریحا میگوید اینها باید زود نامزد کنند

gooood bye

خلاصه قسمت های پخش شده«فریحا»

فریحا دختر جوان و فقیری است که پدرومادرش در یک ساختمان کارمیکنند .فریحا و جانسو تبقعه بالایی ساختمان خانه اشان میروند و کنکور میدهند و نتیجه کنکور با قبولی فریحا و قبول نشدن جانسو شروع میشود جانسو که دانشگاه قبول نمیشود تمام وقتش را پای تبلت و لپ تاب خود میکند و روز اول که فریحا به دانشگاه میرود با امیر تصادف میکند و گوشی اش میشکند و امیر میگوید برایت گوشی دیگری میگیرم اما فریحا به گوشی مدل پایینش نگاه میکند و میگوید این مال من نیست.امیر برای فریحا گوشی میگیرد و در کیفش میگذارد و فریحا نمیفهمد در خانه امیر زنگ میزند پدرش صدای موبایل را میشنود و فریحا میگوید جانسو بهم داده و میرود دانشگاه موبایل را پس میدهد پدر فریحا میره پیش جانسو و میگوید موبایل را بگیر اما جانسو میگوید این مال من نیست پدر فریحا فکر میکند فریحا دزدیده و اورا در اتاق زندانی میکند....

gooood bye

به گزارش مشرق، علی دایی سرمربی سابق پرسپولیس که مدتی است از سمت خود کنار رفته امروز با ارسال کارت‌های دعوت به بازیکنان و کادر فنی تیم استقلال از آنها برای حضور در مراسم افتتاح فروشگاه البسه ورزشی‌‌اش دعوت به عمل آورد. دایی که پیش از این در میدان منیریه، خیابان یوسف‌آباد و شهرک غرب نیز چندین نمایندگی فروشگاه البسه ورزشی داشت این بار در خیابان نیاوران، میدان یاسر یک نمایندگی دیگر افتتاح کرده و قرار است روز شنبه آن را با حضور ورزشکاران افتتاح رسمی کند. 

gooood bye

ینه مدیرعاملی جدید سرخ ها

بمب نقل و انتقالاتی؛ قلعه نویی دست به کار شد؛ یک ستاره در آستانه بازگشت به لیگ برتر
پاسخ تند صادقیان به سیاسی: دلم خواست با تتلو باشم
شباهت جالب علی دایی با بازیگر هالیوود + عکس
لبخند علی دایی در مهد کودک دخترش / عكس
پربیننده جام 
حرف های جالب میرحسین موسوی در مصاحبه با نیویورک تایمز
نگران کننده ترین اظهارات حسن روحانی
پنهان شدن داعش از ترس "کفن سفید"ها + تصاویر
نزدیکی ایران و آمریکا؛ فاجعه در کمین است
آزمایش حیات پس از مرگ در آزمایشگاه
پربیننده های امروز 
آزمایش حیات پس از مرگ در آزمایشگاه
پیشنهاد جدید امریکا به ایران در مذاکرات هسته‌ای
عکس هایی که رجوی با دیدن آن ها سکته می کند
ورود "عروسان جهادی" داعش از غرب/از بچه داری تا بریدن سر! + تصاویر
شکست سنگین داعش در کوبانی
نشان ناجوانمردی +عکس
مهمترین بحث باقی مانده، غنی سازی اورانیوم است
آخرین اخبار جام 
اوشو و ترویج دینی ابتذال
حضور 4 بازیکن جدید به پرسپولیس قطعی شد
کیفیت صلوات بر پیامبر ( صلی الله علیه و آله و سلم )
بعد از حمام این کار را انجام ندهید
موخوره و تأثیر حنا!
درمان فوری سرماخوردگی در یک روز
شرط ورود به وهابیت چیست ؟
کاپیتان قرمزها: جاسوس پرسپولیس آدم ضعیفی است
اگر پاهای چاقی دارید اینگونه لباس بپوشید
با بیماری وحشتناک ابولا بیشترآشنا شوید
سوپی خوشمزه مخصوص فصل سرما
مسیح: من خدا نیستم !
سیاسی: تا چند روز آینده از پرسپولیس می روم/ خواجه وند: گزارش ها کارمان را سخت کرده است
خودرو داخلی (جدول)
استقبال جالب مجری برنامه معروف تلویزیونی از جدایی هافبک استقلال
تابلو امروز بازار "صرافی"
هر مثقال فلز زرد در بازار تهران چند؟ (جدول)
عکسی با حال و هوای خوب برای استقلالی‌ها
اتفاقی خجالت آور؛ قهر بازیکنان دایی و درخشان در مهد کودک پرسپولیس!
یک تبانی آشکار و بی سابقه در فوتبال ایران!!
داغ شده های جام نیوز 
حرف های جالب میرحسین موسوی در مصاحبه با نیویورک تایمز
پنهان شدن داعش از ترس "کفن سفید"ها + تصاویر
کردها، تروریست ها را از کوبانی فراری دادند/ داعش در حال عقب نشینی
نگران کننده ترین اظهارات حسن روحانی
آزمایش حیات پس از مرگ در آزمایشگاه
چرا ترکیه به جای داعش به پ ک ک حمله کرد؟
داغ شده های سرویس 
پاسخ تند صادقیان به سیاسی: دلم خواست با تتلو باشم
شباهت جالب علی دایی با بازیگر هالیوود + عکس
من هم می توانم هواداران پرسپولیس را برای فحاشی تحریک کنم
هافبک استقلال دست به اسلحه شد!
واکنش مایلی کهن به لغو بازی پرسپولیس - رئال مادرید
عجیب ترین لباس تاریخ پرسپولیس / عکس
ENGLISH|العربیه|Türkçeالجمعة ٢٢ ذو الحجّة ١٤٣٥جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۳Friday, 17 October 2014ارسال مطلب آرشیو
صفحه نخست | سیاسی | بین الملل | دولت | مقاومت | فرهنگی | دینی | گیشه | اقتصادی | علمی | ورزشی | حوادث | کشکول | خانواده | کودک | محرمانه | اخبار کوتاه |
سوپی خوشمزه مخصوص فصل سرما[1 ساعت پیش]
  کد خبر: 404160 تاریخ مخابره : ۲۵/۰۷/۱۳۹۳ - ۰۸:۴۹
 
واکنش جالب درخشان به رفاقت ستاره پرسپولیس با تتلو
سرمربی تیم پرسپولیس گفت:درباره ناصر محمدخانی هیچ صحبتی نمی کنم.
به این مطلب امتیاز دهید
170 نظر
[-] اندازه متن [+]
به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، حمید درخشان پس از بازی پرسپولیس مقابل بنه گز بوشهر به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
 
متن این پرسش و پاسخ را در ادامه می خوانید:
 
مسائلی که در اردوی شب قبل از بازی پیش آمد چه تاثیری روی تیم شما گذاشت؟
 
آن مساله روی من تاثیر داشت، نه روی بازیکنانم.هر اتفاقی رخ داده باشد من اجازه ندادم به بازیکنانم منتقل شود ولی قطعا با این مسائل برخورد می کنم.
 
صریح پاسخ بدهید.آیا پیام صادقیان به سمت سیاسی بطری آب پرتاب کرد؟
 
نه این حرف ها چیست که می گویید؟ این بچه خودش این حرف ها را تکذیب کرد، می خواهند تیم ما را به حاشیه ببرند.این شایعات خنده دار هستند.بطری آب کجا بود؟
 
چرا پرسپولیس همواره حاشیه دارد؟
 
یک عده بیرون نشسته اند و برای پرسپولیس حاشیه درست می کنند. آنها از این که می بینند تیم به آرامش رسیده و رفته رفته دارد خوب بازی می کند ناراحت هستند و به حاشیه سازی روی آورده اند.
 
بسیار خب.پس دقیقا بگویید چهارشنبه شب در اردوی چه اتفاقی افتاد؟
 
قرار نیست که من اسرار خانه ام را برای کسی تعریف کنم.آنچه آن شب اتفاق افتاد درون خانوادگی است.البته این مساله تمام شده است.
 
در آن جلسه کادر فنی ،بازیکنان و سیاسی حضور داشته اند، فرد غریبه ای نبوده است، این اخبار چطور به رسانه ها رسیده است؟
 
قرار نیست دنبال قاتل بروسلی بگردم. این حرفها که از اردو آمده است، همه غلط است.نمی دانم چطور چنین بحث هایی از درون تیم بیرون می رود.مطمئن باشید من دنبال این هستم که جاسوس تیم را پیدا کنم.
 
ناصر محمدخانی در یک مصاحبه...
 
بگذریم.اصلا درباره این آقا صحبت نمی کنم.
 
حضور خواننده غیرمجاز در تیم شما خیلی جنجال ساز شد.گویا داستا این فرد همچنان هم ادامه دارد.
 
خوشبختانه او را بیرون کردیم.
 
ولی به نظر می رسد بیرون کردنی در کار نبود، تمرین که تمام شد بیرون رفت، حتی چند بازیکن زودتر از او درفشی فر را ترک کردند.
 
جدی؟
 
بله...
 
من که او را نمی شناختم، تا متوجه شدم او کیست از دوستان خواستم محترمانه او را بیرون کنند.فکر می کنم او زودتر رفت.
 
می خواست وارد رختکن شود؟
 
بله، ولی من مانع این اتفاق شدم و اجازه ورود او را ندادم.
 
ولی صادقیان گفته این خواننده دوستش است و باید با او محترمانه برخورد می شد.
 
این دیگر نظر شخص اوست.اتفاقات خارج از تیم به من ربطی ندارد.صادقیان می تواند با هر کسی دوست باشد.دوستان صادقیان و بقیه بازیکنان به خودشان مربوط است نه من.
لبخند
gooood bye
خلاصه فصل اول سریال«قبول می کنم»

خلاصه فصل اول سریال« قبول میکنم»

«زیا» دختر مدرنی است که به تازگی از امریکا به هند امده و میخواهد با کسی ازدواج کند اما روز ازدواج از عروسی فرار میکند و به خانه دوست مادرش« دلشاد»میرود دلشاد دو فرزند به اسم«اسد»و«نجما»دارد زیا و اسد بسیار باهم دعوا میکنن چون اسد اهل سنت هند است و زیا مثل امریکایی ها درقسمت های بعد«تنویر»دخترخاله اسد به خانه ی انان میرود و از شوهر خواهر اسد بچه دار میشود اما او قبول نمیکند و تنویر تصمیم میگیرد که با اسد ازدواج کند اما اسد عاشق زیا میشود و تنویر کلی نقشه برای کشتن زیا میکشد اما فایده ندارد در اصل زیا بخواطر پدرش به هند امده و میخواهد پدرش را پیدا کند اسد هم با پدرش قهر بود چون پدرش مادرش را ول کرده بود و با کس دیگری ازدواج کرده بود و از ان زن یک پسر ویک دختر داشت بود،ولی زیا پدرش را پیدا میکند و اسد هم پدرش را می بخشد،زیا با اسد ازدواج میکند و دوسال بعد بچه دار میشود و یک روز تنویر نقشه میکشد که زیا و اسد را بکشد و یک روز دلشاد بچه های اسد و زیا و نجما را به بیرون میبرد در همان روز تنویر به اسد،زیاو نجما سم میدهد و ان ها میمیرد برای اینکه اثری از مرگ ان بود، ولی زیا پدرش را پیدا می کند واسد هم پدرش را می بخشد، زیا با اسد ازدواج می کنند و 2سال بعد بچه دار میشوند. یک روز تنویر تصمیم میگیرد زیا و اسد رو بکشد .
دلشاد بچه های زیا و اسد را به بیرون می برد همان روز تنویر به اسد و زیا و نجما سم می دهدو انها می میرند برای انکه انرژی از مرگ انها نمیاند میسوزاند و فکر می کند که بچه های اسد و زیا مرده اند، فصل اول به پایان می رسد.
gooood bye

خلاصه فصل دوم سریال قبول می کنم قسمت اول

بیست سال گذشت و صنم و دلشاد و هایا تو یه روستا زندگی میکنن و صنم یه رستوران داره و اشپزیش خیلی خوبه خیلی مسیولیت پذیر و سخت کوش كه همه ازش حساب میبرن . و مثل باباش سنتی وضع مالی خوبی ندارن  آهیل یه پسره پول داره، مثل اسد اما بی مسئولیت و آزاد ودختر باز  هیچ چیزی براش أهمیت نداره مغرور و در ظاهر خشن مثل اسد مهربون اما بلد نیست إبراز احساسات كنه تنویر تو زندانه ١٢سال قبل به خاطر کشتن شوهرش که پدر آهیل بوده افتاد زندان .( چون اهیل وتنویرو خیلییییی میزد)
اولین دیدار صنم و آهیل تو جاده ست  که آهیل برای هایا بوق میزنه بره کنار اما چون هایا كره نمیشنوه .صنم هم عصبانی میشه و میاد باهاش دعوا میکنه.صنم قراره با یه پسر به اسم " انور " ازدواج كنه یه روز اهیل  میاد رستوران صنم و باهم دعواشون میشه صنم هم اهیل رو از رستوران بیرون میکنه ( الحق كه دختر زویاست )آهیل هم عصبانی میشه و شب میاد رستورانو جلو چشم صنم آتیش میزنه و صنم رو تهدید می كنه كه دیگه باهاش در نیفته صنم هم ماشین آهیلو میفرسته رو هوا (خخخخخ)  و داستان شروع میشه صنم  به خاطر سوختن رستوران  زیر بار قرض میره آنور سند زمین رستوران رو می گیره كه وأم بگیره اما رستوران رو میفروشه و روز عروسی وقتی به أنور می گن قبول می كنه اون می گه نه و فرار می كنه و میره بهوپال صاحب جدید رستوران میادو زمینش رو می خواد . صنم هم مجبور میشه برای پرداخت بدهی ها و کسب درامد بیاد بهوپال دنبال کار . دلشاد مخالف این بود كه صنم بره  اما صنم یه شب بی خبر نامه میذاره ومیره ....
 تو بهوپال اول میره تو یه کافی شاپ رستوران كار می كنه یه روز اهیل با دوست دخترش میاد اونجا و از گارسون شكر می خواد گارسون ( صنم گارسون بوده) صنم هم وقتی می فهمه أهیله از قصد  نمك بهش میده اهیل هم عصبانی میشه و با مدیر اونجا صحبت می كنه و مدیر اونجا صنم رو اخراج می كنه صنم هم خیلی ناراحت میشه و یكی از خدمتكار های اونجا میاد و بهش می گه میدونی كی اینكار و كرده كه تو اخراج شی و اهیل رو نشونش میده  صنم هم عصبانی میشه و میگه انتقامو ازش میگیرم و میاد بره كه می بینه كلی خبر نگار اونجاست و دارن از یك جا عكس میگیرن یه نگاه می كنه و میبینه اهیل خیلی با دوست دخترش گرم گرفته و از اونجا میره .خجالتی
 
gooood bye

«دکتر از»

دکتر از مجموعه پزشکی است که از شبکه «فارسی۱»در ساعت[۱۹]و تکرار[۱۴]پخش میشود اگر میخواهید رژیم بگیری..یا سبک زندگی سالم داشته باشید این برنامه بدرد شما میخورد دکتر از برنده جایزه بهترین دکتر قلب و سلامت نیز بوده است√

gooood bye